Wednesday, January 20, 2010

Jurnalul unei pitzipoance

Dupa ce am publicat "Jurnalul lui Emil Boc", am incercat sa studiez si viata unei pitipoance, incercand sa alcatuiesc un jurnal care sa cuprinda rutina zilnica a unui astfel de "exponat".

Daca nu l-ati ascultat dimineata la Morning Zu, postez acum
Jurnalul unei pitzipoance:

-ora 12.00 Suna alarma la telefon: "Salam Reggae-ton".Ma trezesc.
-ora 12.15 Ma imbrac, fac o gargara, ma machez strident si ...plec acasa.
-ora 12:45 Cobor din troleu si imi cumpar o shaorma din fata blocului.
-ora 13:00 Intru pe mess.Dau "add" la 3 cocalari la care le-a placut Hi5-ul meu.
Dau "mass" la toata lista de messenger cum ca diseara ma duc in club.

-ora 14:00 Ma uit la telenovela si mananc 2 pungi de seminte.De obicei mancam patru pungi, dar cand am unghii false ma descurc mai greu.
-ora 15:00 Ma duc in Obor si imi iau un sutien si niste bikini sexy.Ma gandesc sa imi fac niste poze la oglinda imbracata cu ele si cu haina din blana de leopard, cumparata de la rusii din spatele pietei.
-ora 16:00 Ma intalnesc pentru a 60-a oara cu patronul unei agentii imobiliare.Nevasta-sa e plecata din oras.Sper ca de data asta o sa-l conving sa imi faca "coaforul" pe care mi-l doresc.Mergem la el acasa.
-ora 17:00 Fac gargara, imi refac machiajul si revin acasa (tot fara coafor).
-ora 18:00 Folosind telefonul mobil imi fac niste poze incendiare in fata sobei, ai apoi a carpetei de pe perete cu "rapirea din Serai".
-ora 18:30 Pun noile poze pe HI5 sa moara fraierele de la scara cealalta ca mi-am luat bikini si sutien roz cu puf. Nu mai trimit poze la "fata de la pagina 5", la Libertatea pentru ca am dat 40 de mailuri pana acum si nu mi-au raspuns.
-ora 20:00 Incep sa ma imbrac. Dau pe "Taraf TV" si dansez in fata oglinzii.Nu ma decid daca sa imi iau blugii "Armani" care ii am din "Europa". Ar merge cu bluza aia cu sclipici "Dolce & Gabbana" care mi-am luat-o din "Dragonul rosu".
-ora 22:30 Plec in club.Showul incepe abia la miezul noptii dar plec de pe acum pentru ca mai tarziu nu mai prind troleul.
-ora 23:00 Intru in club si ma asez pe scaun intr-un colt.Scot din geanta sticla de apa plata care am cumparat-o din Cora, si incep sa beau studiind lumea din club.La o masa zaresc cativa jucatori de la Dinamo.Inima bate mai tare.Dar nu e loc de mine, deja sunt prea multe femei acolo.
-ora 00:30 Trec pe langa masa baietilor cu cele mai multe sticle de whisky si simulez un lesin.Acestia ma aseaza la masa lor.Imi revin si dansez toata seara cu un pusti cam alcoolizat dar plin de bani.
-ora 02:45 Jucatorii dinamovisti parasesc clubul.Ma scuz ca vreau sa iau aer si ies si eu repede afara, imediat dupa ei, si incerc sa stau cat mai mult in preajma lor.Stiu ca sunt vanati de paparazzi, si imi doresc foarte mult sa apar si eu in Ciao sau in Cancan, chiar daca pe fundal.
-ora 03:00 Revin in club.Ma duc cu baiatul de bani gata pana la toaleta.Imi refac machiajul, fac gargara si revin la masa.
-ora 03:30 Plec din club cu masina impreuna cu el.Ma conduce pana acasa...la el.
-ora 05:00 Dupa o ora de imbratisari tandre, adorm fericita ca mi-a promis si el ca imi face coafor.

Noapte buna!

Trait de o pitipoanca, redactat de Flick

No comments:

Post a Comment